Friday, February 12, 2010

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο GEORGE LIKOMITROS- ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΥΚΟΜΗΤΡΟΣ συνέχεια προσωπικού σημειώματος...

















Ποτέ δεν πίστευα ότι η δημοσίευση αυτής της υπόθεσης θα είχε τόσο ενδιαφέρον. Εκτός από κάποιους κύκλους εδώ στην ΝΥ που την παρακολουθούν έτσι και αλλιώς-αλλά και διότι τους αρέσει το κουτσομπολιό και η ανθρωποφαγία- για τους δικούς τους λόγους ο κάθε ένας, παρατηρώ ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον εκτός από την πολιτεία της ΝΥ αλλά και σε πολιτείες, όπως το Σικάγο, η Βοστώνη, αλλά και σε περιοχές εκτός αμερικανικής ηπείρου όπου για κάποιους -έστω ελάχιστους- ο κ. Λυκομήτρος αποτελούσε "το τελευταίο κάστρο ανεξάρτητης ενημέρωσης" για τα κοινά της ομογένειας όπως μας γρέφει κάποιος πρώην τακτικότατος αναγνώστης και ωτακουστής του στο διαδικτυακό ραδιοσταθμό που έχει κάνει στην Φλόριδα.
Θα μπορούσαμε να μεταφέρουμε αυτούσια σχεδόν τα 10αδες σχόλια που λαμβάνουμε καθημερινά για αυτή την υπόθεση από όσους γνωρίζουν τον κ. Λυκομήτρο και την λαμπρή σταδιοδρομία του εδώ και 34 χρόνια. Δεν χρειάζεται. Όταν μιλάνε τα ντοκουμέντα και η αλήθεια όλα τα άλλα περισσεύουν και ενδεχομένως να μας κατηγορήσουν για αλαζονία... Φεύ! Και μακριά από εμάς αυτή η λογική της υπεροψίας και της αλαζονείας.
Έγραψα σε προηγούμενο εισαγωγικό σημείωμα μου το οποία σας καλώ να διαβάσετε με πολλή προσοχή ότι αυτή η υπόθεση ενώ φαινομενικά έχει έντονα προσωπικά στοιχεία αντιπαράθεσης μεταξύ φαινομενικά δυο αντίπαλων ιστοσελίδων ή έστω ενός δημοσιογράφου που βάλλεται με ψεύδη και συκοφαντίες και προσπαθεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του, την τιμή την υπόληψη, την κοινωνική και επαγγελματική του υπόσταση, και ενός που καταχράται συστηματικά και ασύδωτα (με το πρόσχημα της σάτιρας) την δύναμη της πένας πρώην δημοσιογράφου και δυστυχώς για εκείνον καταδικασμένου όχι μόνο από την αμερικανική δικαιοσύνη, για βαρύτατα ποινικά αδικήματα-που καμία σχέση δεν έχουν με την τυχόν άσκηση του επαγγέλαμτος του δημοσιογράφου) αλλά καταδικασμένου και-αυτό είναι το χειρότερο- στην συνήδειση της πλειοψηφίας Ελληνικής Κοινότητας στις ΗΠΑ, στην πραγματικότητα είναι πολύ βαθύτερη η αιτία αυτής της δημόσιας αντιπαράθεσης... Είναι η ουσία αν θέλετε των όσων θα προκύψουν από την συνέχεια της έρευνας και στο blog greekamericannewsagency.blogspot.com αλλά και των όσων θα αποκαλύπτονται εδώ στην ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ.
Πολλοί σε κάποιες περιπτώσεις θα μπείτε στον πειρασμό διαβάζοντας ειδικά το προηγούμενο προτελευταίο σημείωμα μου να σκεφτείτε υπερβολές ή και ό,τι δήποτε άλλο αρνητικό. Δεν θα έχετε άδικο, γιατί δεν γνωρίζετε -ειδικά εσείς στην Ελλάδα- πώς ενεργούν εδώ κάποιοι κύκλοι όταν τους θίγεις τα μικρά ή μεγάλα συμφέροντα τους. "Εδώ -όπως μου είπε ευθέως και διακριτικά κάποτε κάποιος συνάδελφος ζητώντας μου να εγκαταλείψω την ΝΥ- είναι μικρό το χωριό και δεν σε χωρά" Για να μου συμπληρώσει πολύ λογικά και εύγλωττα "και τι περίμενες να σε υποδεχθούμε με ανοιχτές αγκάλες εδώ, πας να μας φας το ψωμί...και θα σε αφήσουμε έτσι... θα περάσεις και εσύ όσα πέρασαν άλλοι όσα πέρασα όταν πρωτοήρθα και εγώ μετανάστης να βρω την τύχη μου εδώ και μετά αναγκαστικά μπήκα σε αυτό το χώρο"
Όλα όσα έγραψα και ειδικά στο υστερόγραφο είναι πέρα ως πέρα αληθή. Ναι απειλήθηκα! Με πολύ συγκεκριμένο τρόπο και αναγκάστηκα -όχι από φόβο- να πάω στις αρχές μετά από ασφυκτική προτροπή φίλου δικηγόρου στην ΝΥ και δυο τριών φίλων που ανέφερα το περιστατικό που μου συνέβη την περασμένη εβδομάδα την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου έξω από το σπίτι γύρω στις 11 τη νύχτα...
Επέστρεφα από συναντήσεις προκειμενου να εισπράξω κάποια λίγα οφειλόμενα από τις χριστουγεννιάτικες ευχές κυρίως για να πληρώσουμε την εταιρία hosting -εξού και είμαστε offline- αυτές τις ημέρες. Το γιατί; και το πώς ξαφνικά έπεσε το site, θα το πούμε σε άλλο ευθετότερο χρόνο δεν είναι της παρούσης.
Την ώρα που κατέβαινα από το ταξί πλησίασε ένα αυτοκίνητο (μέσα στην νύχτα δεν μπόρεσα να δω πολλά στοιχεία ξεκάθαρα πάντως σκούρου χρώματος μαύρο ή κάτι παρεμφερές ) και σύρριζα από δίπλα πέρασε με απίστευτη ταχύτητα λέγοντας μου κάποιος μέσα από το αυτοκίνητο με ξεκάθαρα ελληνικά "πρόσεχε την επόμενη φορά θα πέσεις κάτω"
Μάλιστα το αυτοκίνητο εικάζω ότι πρέπει να με περίμενε στην άκρη του δρόμου λίγο πριν το σπίτι μου, με τα φώτα σβυστά, γιατί συνήθως επιστρέφω με το λεωφορείο και στρίβω από συγκερκριμένη γωνία, δεν έχει και άλλη βέβαια, μόλις στρίψαμε με το ταξί μου λέει ο οδηγός μισό λεπτό να κάνουμε στην άκρη Pls γιατί θέλει να περάσει κάποιος που είναι πίσω μας. Κάνουμε στην άκρη και ξεφνικά ανάβουν τα φώτα του αυτοκινήτου που ήταν πίσω μας και την ώρα που πλήρωνα τον οδηγό έχοντας βγει έξω από το αυτοκίνητο εκείνη την στιγμή πέρασε με μεγάλη ταχύτητα σχεδόν με ακούμπησε ξυστά το αυτοκίνητο που άφησε το προειδοποιητικό απειλητικό μήνυμα...
Αυτό που έγινε είχε στόχο και να εκφοβίσει και να προειδοποιήσει...Δεν υπήρχε πρόθεση να μου κάνουν τώρα κακό. Αυτό θέλω να πιστεύω. Ηθελαν -αυτοί που υποψιάζομαι θα ξέρουν σίγουρα λεπτομέρειες της διαδρομής που ακολουθώ καθημερινά για να πάω σπίτι μου που έτσι και αλλιώς αναγκαστικά είναι η ίδια- να στείλουν ένα μήνυμα σαφές και ξεκάθαρο.
Δεν ξέρω αν ήταν επαγγελματίες ή ερασιτέχνες, εκείνο που ξέρω είναι ότι αν ήθελαν θα με είχαν χτυπήσει και ή το μετάνιωσαν γιατί υπήρχε ο οδηγός που θα μπορούσε να πάρει αριθμό, αν και σε αυτές τις περιπτώσεις αν μιλάμε για επαγγελματίες αυτά είναι εύκολα πράγματα να αλλάξουν και να παραποιηθούν- ή ο στόχος ήταν ο εκφοβισμός και μόνο.
Αναγκάζομαι να μπω σε λεπτομέριες γιατί οφείλω αν μου συμβεί κάτι να ξέρουν οι πάντες ότι δεν θα είναι τυχαίο...Στην 25ετη πορεία μου δεν είναι η πρώτη φορά που περνώ παρόμοιες καταστάσεις για αυτό και έλαβα τα μέτρα μου όπως είπα και στο προηγούμενο σημειώμα μου.
Όταν με ρώτησαν οι αρχές ποιους υποψιάζομαι και με ποιους έχω προβλήματα είπα ξεκάθρα τι έχει συμβεί τα τελευταία 24ωρα αλλά και όλα όσα συνέβησαν το καλοκαίρι του 2009...
Με αυτά τα πράγματα δεν παίζουν ούτε σηκώνουν παλικαριές "εγώ δεν φοβάμαι κανέναν" και τα τοιάυτα που λέμε για να τα ακούνε οι άλλοι αλλά και για να τα πιστέχουμε και εμείς. έχω δυο παιδιά και ανθρώπους που με αγαπούν και αν σέβομαι το δώρο της ζωής του Θεού οφείλω να το προστατέψω όχι μόνο για μένα αλλά και για εκείνους που με αγαπούν...
Δεν μπορώ να ξέρω σίγουρα αν έχουν άμεση σχέση με όσα αποκαλύπτουμε αυτή την περίοδο για τον Γιώργο Λυκομήτρο, και θέλω να πιστεύω πως όχι -αλλά ποτέ δεν μπορεί να είσαι και βέβαιος- αλλά εκείνο που ξέρω είναι πως έχω πολύ λίγους φίλους και πολλά πολλά ανοιχτά μέτωπα και με πολλούς που θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση. Κανένας όμως από όσους έχουν ενοχληθεί από τις αποκαλύψεις μου δεν νομίζω ότι θα έφτανε σε τέτοιο σημείο τώρα. Ύπάρχει όμως ένα πρόσωπο που θα μπορούσε να φτάσει σε τέτοιο σημείο, και το έχω ικανό μετά από όσα έζησα και διαπίστωσα το καλοκαίρι αλλά και από το ρεπορτάζ για το άτομο αυτό που έκανα το καλοκαίρι που πήγα Ελλάδα, είναι συγκεκριμένο άτομο....
Όσο για τον κ. Λυκομήτρο, του συνέστησα προσοχή μεγάλη στις επαφές και επικοινωνίες του αυτή την περίοδο. Τώρα ως προς τις γνωστές συκοφαιντικές και δυσφημιστικές μειωτικές αναφορές του από την στιγμή που το λόγο θα πάρει η δικαιοσύνη στην Ελλάδα νομίζω θα είναι και υπερβολή να απαντώ στις εφευρέσεις και τα σενάρια που κάθε φορά επιννοεί ο κ. Λυκομήτρος προκειμένου να πλήξει την επαγγελματική μου αξιοπιστία, το κύρος και την κοινωνική μου υπόσταση. Άλλωστε τα κίνητρα του είναι σαφή και ξεκάθαρα από τα εκδικητικά σχολιάκια που έβαλε στις μαϊμούδες περί συνεδρίου. Να διαλύσει. Να καταστρέψει -όχι μόνος του βέβαια αλλα παρέα με ένα συνοθύλλευμα μικρών ή μεγάλων θολών ιδιωτικών και προσωπαγών συμερόντων όπως έχω ξανά γράψει- ότι μπορεί στην ομογένεια, πάντα αυτό έκανε για να προσελκύει την προσοχή. Ένα παραπάνω για τον υπογράφοντα αυτό το σημειώμα που αποκάλυπτει ποιος είναι πραγματικά ο κ. Λυκομήτρος και τι στόχους εξυπηρετούσε πάντα.
Αλοίμονο μόνο σε εκείνους που με περίεργους δίαυλους επικοινωνίας μαζί του, του περνούν στρεβλή πληροφόρηση δίνοντας του την λάσπη που κατασκευάζουν κάθε φορά για να την πετάξει ο άνθρωπος για τις όλες τις βρώμικες δουλειές...
Θα επανέλθω σύντομα με νεότερα. Μείνετε εδώ και να είστε σίγουροι ότι οι εξελίξεις και οι αποκαλύψεις που έρχονται έχουν πολύ μεγάλο και έντονο ενδιαφέρον.{Α.Σ}

No comments: